SERVICEØKONOM PRAKTIKANT

Ultra søger en dygtig og engageret service- og oplevelsesøkonom praktikant,
der brænder for at være en del af en spændende hverdag i et team, der brænder for at skabe unikke oplevelser
Praktikpladsen i perioden januar-marts 2025 er besat.

Vi søger en praktikant, der har viljen og lysten til at skabe gode kundeoplevelser. Læser du service- og oplevelsesøkonom eller anden relevant uddannelse og søger et praktiksted, hører vi meget gerne fra dig. 

Under praktikforløbet bliver du en del af en mindre virksomhed i konstant udvikling og hvor to dage sjældent er ens. Vi skaber unikke oplevelser for vores kunder og yder altid professionel kundeservice. 

Vi får løbende nye projekter, hvilket bevirker at der løbende vil blive præsenteret nye arbejdsopgaver for dig, som kræver et kreativt sind, samt at du er i stand til at arbejde selvstændigt og har god ordenssans.


I praktikperioden vil du arbejde tæt sammen med vores Customer Relations Manager. 
For at sikre de bedste rammer for dit praktikophold og din læring, går vi op i at skabe et godt kontormiljø, hvor der både er passion og seriøsitet omkring vores arbejde, men samtidig skal der også være plads til sjov og hygge.

HVAD VI FORVENTER AF DIG: 

  • Du er mødestabil, lærenem og serviceorienteret
  • Du er fagligt dygtig og god til at kommunikere på dansk – både mundtligt og skriftligt
  • Du er fyldt med energi, er opsøgende og en teamplayer 
  • At du kan arbejde struktureret og er komfortabel med at skulle arbejde selvstændigt

DIN FAGLIGE BAGGRUND: 

  • Er under en service eller event relateret uddannelse
  • Kendskab til Mailchimp, Excel og Meta Business er en fordel men ikke en nødvendighed 

DINE OPGAVER: 

  • Håndtering af kundehenvendelser  
  • Evaluering og optimering af kundeservice/kunderejser
  • Håndtering af administrative, økonomiske og markedsføringsmæssige arbejdsopgaver 
  • Diverse ad-hoc opgaver 
  • Deltagelse og eventsspecifikke opgaver event (hvis praktikperioden ligger i en event periode)  

Praktikperioden skal vare minimum 3 måned. Desuden er det ulønnet og det forventes, at du kan deltage på fuld tid.

KONTAKT
Hvis det lyder som noget for dig, er du velkommen til at sende din ansøgning elektronisk til mr@uea.dk, med teksten ”Praktik – serviceøkonom” i emnefeltet.
Husk at oplyse om, hvornår du ønsker at dit praktikforløb skal begynde, samt varighed.

SERVICEØKONOM PRAKTIKANT

Ultra søger en dygtig, engageret og kreativ serviceøkonom praktikant,
derbrænder for at være en del af en spændende hverdag i en mindre virksomhed med run på

Vi søger en praktikant der har viljen og lysten til at skabe gode kundeoplevelser. Læser du serviceøkonomi eller anden relevant uddannelse og mangler et praktiksted, hører vi meget gerne fra dig. 

Under praktikforløbet bliver du en del af en mindre virksomhed i konstant udvikling og hvor to dage sjældent er ens. Vi får løbende nye projekter, hvilket bevirke at der løbende vil blive præsenteret nye arbejdsopgaver for dig, som kræver et kreativt sind, samt at du er i stand til at arbejde selvstændigt og har god ordenssans.
I praktikperioden vil du arbejde tæt sammen med vores digitale designer og vores kundeserviceansvarlig.
For at sikre de bedste rammer for dit praktikophold og din læring, går vi op i at skabe et godt kontormiljø, hvor der både er passion og seriøsitet omkring vores arbejde, men samtidig skal der også være plads til sjov og hygge.

HVAD VI FORVENTER AF DIG: 

  • Du er mødestabil, lærenem og serviceorienteret
  • Du er fagligt dygtig og god til at kommunikere på dansk, både mundtligt og skriftligt
  • Du er fyldt med energi, er opsøgende og en teamplayer 
  • At du kan arbejde struktureret og er komfortabel med at skulle arbejde selvstændigt

DIN FAGLIGE BAGGRUND: 

  • Du har en relevant uddannelse eller er under uddannelse 
  • Kendskab til WordPress, Facebook Business, MailChimp, Google Analytics & Google Ads er en fordel, men ikke en nødvendighed 
  • Du er talstærk og bliver ikke skræmt af budgetter 

DINE OPGAVER: 

  • Håndtering af kundehenvendelser  
  • Evaluering og optimering af kundeservice/kunderejser
  • Håndtering af administrative, økonomiske og markedsføringsmæssige arbejdsopgaver 
  • HR-support
  • Diverse ad-hoc opgaver 
  • Deltagelse ved event (hvis praktikperioden ligger i en event periode)  

Praktikperioden skal vare minimum 1 måned og meget gerne længere. Desuden er det ulønnet og det forventes, at du kan deltage på fuld tid.

KONTAKT
Hvis det lyder som noget for dig, er du velkommen til at sende din ansøgning elektronisk til mr@uea.dk, med teksten ”Praktik – serviceøkonom” i emnefeltet.
Husk at oplyse om, hvornår du ønsker at dit praktikforløb skal begynde, samt varighed.

Menu